Rommelmarkten

Zondag 5 september 2021 is de geplande datum voor de rommelmarkt in 2021. Indien de omstandigheden het tijdig toelaten om de markt definitief door te laten gaan.
Het inschrijven is gestart, betaling dient persoonlijk in augustus te gebeuren. Pas bij het voldoen van de betaling is de marktkraam definitief. Er zal een reservelijst gehanteerd worden indien er marktkramen onbetaald blijven.

Tijd: 10:00 uur en 17:00 uur.
Dé straatrommelmarkt met de garantie dat er ook alleen maar tweedehands spullen verkocht worden in een sfeervolle omgeving met betaalbare prijzen voor entree (€ 1,-), drank en eten.
Let op: Facebook doet vermoeden dat er tickets te koop zijn, dit is niet het geval. Entree van € 1,- voor personen ouder dan 12 jaar.
Achter de coulissen zijn we weer hard aan het werk met de voorbereidingen zodat het weer een gezellige dag mag worden.

Heb je interesse in een marktkraam? De kosten van een kraam bedragen € 18,-. De afmetingen van een kraam zijn 4m bij 1,15m met een dakzeil van 4m. bij 2,5m. Opbouwen om 7:00 uur.

Let op: reserveren kan alleen telefonisch en de reservering is pas definitief als er betaald wordt. Reserveren kan door contact op te nemen met: Hub Franssen op telefoonnummer 06-43030566.

Betaling zal anders dan andere jaren pas in augustus plaatsvinden en dient persoonlijk te gebeuren. Niet betaalde kramen in de betaalperiode worden overgedragen aan inschrijvers op de reservelijst. Er zijn 170 kramen te vergeven, op = op!

Natuurlijk willen we bezoekers enthousiasmeren om op 5 september tussen 10:00 uur en 17:00 uur ons te bezoeken. Terugkijkend naar de afgelopen 15 jaar kunnen wij alleen maar zeggen dat we ieder jaar weer opnieuw genoten hebben, evenals onze bezoekers waarvan we er toch vele ieder jaar weer opnieuw mogen begroeten. Kijk vooral ook eens tussen de foto’s van de verleden jaren om een idee op te doen van wat er te doen is.

Zou je ons een handje willen helpen? Graag. Vele handen maken immers licht werk en er is veel werk te doen die dag. Er is dus altijd wel een klusje voor je te doen binnen de tijd die je beschikbaar bent. Meld je hiervoor bij een van de bestuursleden. Als bedankje staat er ieder jaar een vrijwilligersactiviteit gepland voor de helpers.

Benieuwd hoe het er aan toe gaat op onze rommelmarkt? Ben je misschien vereeuwigd op foto?
Hieronder een opsomming van de verleden edities van onze rommelmarkten, allen voorzien van foto’s, sommigen ook van een kort verslag: