Rommelmarkten

UPDATE 16-08:
Op zondag 5 september 2021 zou op Hegge voor de 16e keer de rommelmarkt gehouden
worden. De voorbereidingen waren in volle gang. Op maandag 16 augustus 2021 zijn door
de gemeente de CORONAREGELS aan ons bekend gemaakt, waaraan wij ons zouden dienen
te houden.

Als bestuur hebben we ons hierover gebogen en uiteindelijk doen besluiten dat we aan die
regels niet kunnen voldoen en zodoende de ROMMELMARKT dit jaar NIET door kunnen laten
gaan.

Een ieder die een kraam gereserveerd en betaald heeft krijgt z.s.m. zijn geld terug.

Algemene informatie (2021 dus niet van toepassing):
Dé straatrommelmarkt met de garantie dat er ook alleen maar tweedehands spullen verkocht worden in een sfeervolle omgeving met betaalbare prijzen voor entree (€ 1,-), drank en eten.
Let op: Facebook doet vermoeden dat er tickets te koop zijn, dit is niet het geval. Entree van € 1,- voor personen ouder dan 12 jaar.
Achter de coulissen zijn we weer hard aan het werk met de voorbereidingen zodat het weer een gezellige dag mag worden.

Natuurlijk willen we bezoekers enthousiasmeren om op 5 september tussen 10:00 uur en 17:00 uur ons te bezoeken. Terugkijkend naar de afgelopen 15 jaar kunnen wij alleen maar zeggen dat we ieder jaar weer opnieuw genoten hebben, evenals onze bezoekers waarvan we er toch vele ieder jaar weer opnieuw mogen begroeten. Kijk vooral ook eens tussen de foto’s van de verleden jaren om een idee op te doen van wat er te doen is.

Zou je ons een handje willen helpen? Graag. Vele handen maken immers licht werk en er is veel werk te doen die dag. Er is dus altijd wel een klusje voor je te doen binnen de tijd die je beschikbaar bent. Meld je hiervoor bij een van de bestuursleden. Als bedankje staat er ieder jaar een vrijwilligersactiviteit gepland voor de helpers.

Benieuwd hoe het er aan toe gaat op onze rommelmarkt? Ben je misschien vereeuwigd op foto?
Hieronder een opsomming van de verleden edities van onze rommelmarkten, allen voorzien van foto’s, sommigen ook van een kort verslag: