Rommelmarkten

Zondag 2 september 2018 vindt weer onze jaarlijkse rommelmarkt plaats tussen 10:00 uur en 17:00 uur.
Dé straatrommelmarkt met de garantie dat er ook alleen maar tweedehands spullen verkocht worden in een sfeervolle omgeving met betaalbare prijzen voor entree (€ 1,-), drank en eten. Dit jaar alweer de 14e editie.
Achter de coulissen zijn we weer hard aan het werk met de voorbereidingen zodat het weer een gezellige dag mag worden.

Vanaf heden (14-06) is het mogelijk marktkramen te reserveren. Je kunt hiervoor contact opnemen met:
Hub Franssen op telefoonnummer 06-43030566. Ben er tijdig bij want OP = OP.

Heb je interesse in een marktkraam? De kosten van een kraam bedragen € 18,-. De afmetingen van een kraam zijn 4m bij 1,15m met een dakzeil van 4m. bij 2,5m. Opbouwen vanaf 7:00 uur.

Natuurlijk willen we ook bezoekers enthousiasmeren om op 2 september tussen 10:00 uur en 17:00 uur ons te bezoeken. Terugkijkend naar de afgelopen 13 jaar kunnen wij alleen maar zeggen dat we ieder jaar weer opnieuw genoten hebben, evenals onze bezoekers waarvan we er toch vele ieder jaar weer opnieuw mogen begroeten. Kijk vooral ook eens tussen de foto’s van de verleden jaren om een idee op te doen van wat er te doen is.

Zou je ons een handje willen uithelpen? Graag, vele handen maken licht werk en er is veel werk te doen die dag. Er is dus altijd wel een klusje voor je te doen binnen de tijd die je beschikbaar bent. Meld je hiervoor bij een van de bestuursleden. Als bedankje staat er ieder jaar een vrijwilligersuitje gepland voor de helpers.

Aanrijdroutes rommelmarkt (UPDATE 05-06-2018)

We willen onder de aandacht brengen dat afrit 4 Schinnen (vanaf Heerlen) gesloten is (tevens ook de oprit in die richting). Dit treft dus alle verkeer vanuit Heerlen wat via de autosnelweg wil komen.

Wij bevelen hen aan om afslag Spaubeek (afrit 3) te nemen en aan Spaubeek kant aan de markt te parkeren op P2 of P3 (zie aanrijdroutes voor details). Andere mogelijkheid voor hen is ook afslag Nuth (afrit 5) te nemen, rechtsaf te buigen tot aan de stoplichten. Bij stoplichten linksaf te slaan en de Daelderweg / Nutherweg te volgen tot in Schinnen. Houdt hier gaarne rekening mee bij je komst.

In 2017 zijn ook de parkeerlocaties veranderd; op de volgende pagina vindt je de locatie van de 3 parkeerplaatsen en hoe kun je deze het beste kunt bereiken. Klik alhier.

Let op standhouders: jullie ontvangen bericht met daarin het tijdstip van inrijden en instructies. Inrijden in de ochtend vanaf 7:00 uur vanaf de richting van Schinnen. Parkeren kan dan bij de parkeerplaats aan de kant van Spaubeek. Uitrijden gaat vanaf die kant vanaf 17:00 uur.
Standhouders vanaf Heerlen houdt rekening met de afsluiting van afslag Schinnen (afrit 4) vanuit Heerlen en rijdt dus via Spaubeek of binnendoor!

Neem wel onderstaande informatie in acht:

Informatie voor commerciële standhouders:
onze rommelmarkt is bedoeld voor tweedehands spullen, nieuwe spullen zullen dan ook niet worden toegelaten. We hanteren een selectieprocedure vooraf en indien we tijdens de markt toch merken dat er nieuwe spullen verkocht worden wordt verzocht deze te verwijderen en niet verder te verkopen.

Informatie voor verkopers van drank- en etenswaren (incl. snoep, ijs e.d.):
Op de rommelmarkt worden alle verkopen drank- en etenswaren door de organisatie en haar vrijwilligers gedaan. Hierover contact met ons opnemen heeft dus geen nut.

Benieuwd hoe het er aan toe gaat op onze rommelmarkt? Ben je misschien vereeuwigd op foto?
Hieronder een opsomming van de verleden edities van onze rommelmarkten, allen voorzien van foto’s, sommigen ook van een kort verslag: