Wandeling

Op zondag 26 mei a.s. organiseert de buurtvereniging een wandeling waaraan eenieder mag deelnemen. Voor leden is deze tocht gratis en voor niet leden kost de tocht €5.-

We vertrekken om 14.00 uur vanaf Hegge 36 waar we ook eindigen. De wandeling zal ongeveer 2 uur duren. Tijdens de wandeling zijn honden toegestaan, mits onder controle of aan de lijn.
Als uitgangspunt geldt dat men om 16.00 uur op het eindpunt, bij de fam. Meijers Hegge 36, terug is. Daar volgt dan een gezellig samen zijn met een hapje en een drankje.

Wel wordt verzocht om de honden niet mee naar het eindpunt te nemen. De deelname is op eigen risico.

Opgave t/m 19 mei liefst bij Ben Simons via de website of via b.simons@buurtvereniginghegge.nl of bij een van de andere bestuursleden.