EK Voetbal | Polen – Nederland

Beste buurtbewoners,

Het kan haast niemand zijn ontgaan; het EK voetbal staat er aan te komen.
Een ideale gelegenheid om samen als buurtbewoners dit evenement te volgen dachten wij.

We hebben dan ook locaties weten te vinden waar we samen op groot scherm kunnen genieten van de wedstrijden van het Nederlands elftal.

De speeldata en locaties zijn als volgt:
Zondag 16 juni; aanvang wedstrijd om 15.00 uur, open om 14:00 uur. Bij familie Vliegen, Genhoof 11.
Vrijdag 21 juni; aanvang wedstrijd om 21.00 uur, open om 20:00 uur. Bij familie Wessels, Hegge 38.
Dinsdag 25 juni; aanvang wedstrijd om 18.00 uur, open om 17:00 uur. Bij familie Wessels, Hegge 38.

Mochten we de poule fase overleven zijn mogelijke vervolgdata 9, 10 en 14 juli.
Of we doorgaan weten we natuurlijk pas op 25 juni. Waar we de volgende wedstrijden dan kijken zullen we later met jullie delen.

Tijdens deze avonden zullen wij zorgen voor een hapje en zijn consumptiebonnen te koop à 1,- Euro voor een drankje. Ook is er een poule met een leuk prijsje voor degene die de juiste voorspelling doet.

We hopen jullie allen te zien vanaf de 16e!