Verslag: Sinterklaas bezoeken 2003

Op zaterdagavond 29 november was Sint met maar liefst vier zwarte pieten op bezoek in onze straat. De Sint begon bij de familie Gorissen. Voor de 10 maanden oude Max was dit de 1e Sinterklaas. Daarna werd de familie Voncken aangedaan, alwaar Kim en Kevin op de Sint stonden te wachten. Kevin bracht zijn trommelkunsten ten gehore aan de Sint.

Bij de familie van Waterschoot waren het Delano, Damino en Mauro die de Sint en Pieten verwelkomden. Djuna Simons was bij opa en oma Vliegen op bezoek om de Sint en zijn pieten te ontvangen. Oma Vliegen kreeg zelfs een Piet op haar schoot. Vervolgens stonden Gianna en Dario Zweiphenning de Sint en zijn pieten op te wachten. Bij de familie van den Elzen had Robin een verhaaltje voor Sint gemaakt. Rick van den Elzen nam mamma mee om bij de Sint te komen. Als laatste werd de familie Armani aangedaan. Laura, Dario en Nadia stonden te trappelen van ongeduld. Het was ook voor Nadia de 1e Sinterklaas.

Van verschillende kinderen heeft de Sint een kleurplaat gekregen. De Sint vond de kleurplaten allemaal heel mooi en zal ze bewaren. De Sint met zijn Pieten sloot het bezoek aan onze straat af met de belofte dat ze het volgende jaar zeer zeker weer terug zullen komen.