Verslag: Kerstmis 2003

Kerstborden ophangen

Op vrijdag 12 december werden de kerstborden aan de lichtmasten bevestigd. Het was leuk dat zoveel vrijwilligers meehielpen. Getooid met een kerstmuts was er meteen een gezellige sfeer. De familie Voncken en de familie Meijers stonden met “Glühwein” klaar. Voor het nuttigen van die Glühwein werd dan ook een korte pauze ingelast. Nadat het laatste bord was opgehangen stond de familie Kers met een “Schinnens biertje” klaar.

Huisversieringen

Een groot aantal buurtbewoners hebben gehoor gegeven aan de oproep om hun huis voor de feestdagen te versieren. Nu, enkele weken later, geeft de straat door de kerstversieringen en kerstverlichtingen een sfeervol en gezellig aanzien. Zoals eerder kenbaar gemaakt zullen van die kerstversieringen foto‘s gemaakt en op de site geplaatst worden. Tot en met nieuwjaar zullen steeds nieuwe foto‘s erbij geplaatst worden. De ‘oude’ foto‘s zullen dan te zien blijven in de diashow.

Bezoek 80-plussers

Dit jaar, als elk ander jaar, zijn de 80-plussers in onze vereniging weer verrast met een kerst presentje. Dit jaar gebeurde dat op donderdag 18 december. Door enkele bestuursleden zijn dit jaar de 93-jarige Maria Buijsers-Hearden en de 81-jarige Jan van den Kamp bezocht. We wensen hen nog vele gezonde jaren toe en dat ze nog lang in ons midden mogen verblijven.