Verslag: Keukenhof 2016

Wat een mooie dag.

De buurtvereniging is met een bus vol mensen naar De Keukenhof geweest. Dit was echt de moeite waard. De reis is prima verlopen zowel heen als retour. Tijdens de heenreis werd iedereen verrast door de buurtvereniging op een drankje en een heerlijk belegd broodje.

Ik vond het indrukwekkend van datgene wat men daar kon zien. De hoeveelheden en de kleuren van tulpen, anemonen, rozen, orchideeën en nog vele andere bloemen was geweldig. De prachtige kolossale bomen. De kleurenharmonie in de perken geweldig. Mensen met een tuin kunnen hier voorbeelden zien hoe een tuin met perken vol met bloemen een schitterend panorama kan zijn.

Ondanks de vele bezoekers was er toch nog een rustgevende sfeer en men kon zelfs spreken van: wat een stilte stralen al deze bloemen uit.

Sommige dingen kun je niet uitleggen, een ieder ervaart een bezoek aan De Keukenhof op zijn of haar manier. Maar mooi was het.

Wie er niet bij was heeft misschien wel iets gemist. Zie de foto’s.

Met vriendelijke groeten,
Hans Visschers