Verslag: Barbecue 2012

De barbecue (16 juni) werd dit jaar goed bezocht. Er waren meer dan 110 personen. We hebben het droog gehouden, ofschoon de weersverwachtingen dat niet voorspelden. Tijdens het opbouwen en zelfs tot kort voor de BBQ was er regen. De hele avond bleef het droog.

Voor de jeugd was er een springkussen en een ruimte ingericht om films te kijken en spelletjes te doen. Voor de voetballiefhebbers was i.v.m. de EK wedstrijden de beamer opgesteld. De avond werd muzikaal verzorgd door DJ Don Pedro.

Aan de gastvrouw Petra en gastheer Maico werd een klein cadeau aangeboden. De voorzitter bedankte hen en haalde de geweldige accommodatie aan waar de vereniging haar bbc mocht houden. De voorzitter sprak de wens uit de BBQ nog jaren op die plek te mogen houden.

Meer naar het einde gingen de voetjes nog van de grond en werd nog gedanst. We kunnen terugkijken op een geslaagd feest.