Verslag: Sinterklaas 2010 (Sur Plu)

28 November kwam de Sint en zijn pietengevolg voor de tweede keer op bezoek in de Noeber Beemden.
Hij was uitgenodigd door Sur Plu (gezamelijke buurtverenigingen Schinnen). De leden van buurtvereniging Genèk waren op hun beurt uitgenodigd door onze vereniging.

De Sint werd door een grote menigte afgehaald bij het gemeentehuis alwaar onze wethouder ook aanwezig was om de Sint en de pieten toe te spreken. In een grote stoet trok de menigte vanaf het gemeentehuis richting het gemeenschapshuis.

Daar aangekomen was er tijd voor spel en dans waarbij de kinderen in groepjes uitgenodigd werden om een cadeautje te komen halen op het podium. Het was een goedbezochte en gezellige middag voor zowel ouders als kinderen.