WK Voetbal (wedstrijd Nederland – Chili)

Evenementgegevens

De derde en laatste poulewedstrijd zal op 23 juni gespeeld worden. De wedstrijd begint om 18:00 uur. We openen de tent daarom om 17:00 uur om op tijd er voor te gaan zitten.

Als buurt gaan we weer gezamenlijk op groot scherm kijken en onze jongens toejuichen.
Dat alles natuurlijk onder het genot van een drankje en een hapje in een sfeervolle tent in de weide bij huisnummer 82.

Dit is de laatste van de 3 poulewedstrijden maar zoals het er nu uitziet (of er moeten al gekke dingen gebeuren) is Oranje door naar de volgende ronde. Dat betekent dat de volgende wedstrijd zaterdag 28 juni of zondag 29 juni gespeeld gaat worden. Aanvangstijd 17:00 uur.

Indien het op de 28e plaats zal vinden zullen we niet in de WK Arena kijken maar zullen we, gezien dan de buurt barbecue is, bij familie van der Staak kijken op Hegge 152.