Vrijwilligersavond

Speciaal voor onze vrijwilligers

Inmiddels ligt de rommelmarkt alweer meer dan een maand achter ons.
Als vereniging traditioneel het moment om iets terug te doen voor onze vrijwilligers.

Met de rommelmarkt of gedurende het jaar hebben we weer op jouw hulp of die van je partner mogen rekenen waar we natuurlijk enorm blij mee zijn. Als bedankje hebben we daarom een gezellige avond gepland met een leuke activiteit en natuurlijk een hapje en een drankje.

Dit alles staat gepland voor zaterdag 22 oktober van 19:00 uur tot +/- 23:00 uur.
We zijn dit jaar te gast bij Handboogschietvereniging St. Hubertus te Nuth.
Daar zullen we in groepjes onder begeleiding van instructeurs handboogschieten.
Na wat geoefend te hebben zullen teams het tegen elkaar opnemen en aan het einde van de avond zal middels een afvalrace een top 3 schutters overblijven.

We moedigen natuurlijk iedereen aan om als schutter deel te nemen maar dit hoeft niet. Je mag deze avond ook als toeschouwer aanwezig zijn om er een gezellige avond van te maken.
Wil je graag handboogschieten dan graag de opgave zo spoedig mogelijk. Dit vanwege het aantal instructeurs die deze avond aanwezig zijn.

Via onderstaand formulier kun je jezelf en eventueel andere gezinsleden opgeven.

We hadden je opgave graag vóór woensdag 19 oktober binnen in verband met de catering.

We hopen je te zien op zaterdag 22 oktober!

Bestuur buurtvereniging Hegge

Adresgegevens locatie: