Vrijwilligersavond 2016

Speciaal voor de vrijwilligers welke uit geholpen hebben bij de verschillende activiteiten welke we als buurt organiseren plannen we ieder jaar een vrijwilligersactiviteit. Dit als bedankje naar de vrijwilligers en hun partners.
Zonder hun inzet zou het niet mogelijk zijn de vele activiteiten, met in het bijzonder de rommelmarkt, te organiseren.

Na het succes van vorig jaar zal het ook dit jaar weer extern georganiseerd worden. Een gezellige avond waarin ieder de kans krijgt het afgelopen jaar te evalueren. Dat alles onder het genot van een drankje en lekkere hapjes.
De avond zal plaatsvinden op zaterdag 22 oktober om 19:30 uur bij Gasterij Kasteel Terborgh.

In week 40 zal bij alle vrijwilligers van het afgelopen jaar een briefje in de bus vallen waarmee ze zich kunnen aanmelden. Dat kan ook middels onderstaand formulier. Graag hadden we reactie van ieder vóór maandag 17 oktober.