Vrijwilligersactiviteit 2014

De 10e editie van onze Grote Straatrommelmarkt zal ieder nog vers in het geheugen zitten.
Het was weer een heerlijke dag met lekker weer, een gezellige sfeer en alweer meer bezoekers dan voorgaande jaren.

Dit geweldige evenement had niet kunnen plaatsvinden zonder jouw hulp. Want een dag als deze maken we samen en er zijn vele handjes nodig in de voorbereiding, tijdens de dag en ook weer achteraf.

Zoals ieder jaar willen we daarom jou als vrijwilliger bedanken voor je bijdrage.
We willen jou en eventueel je partner daarom uitnodigen om zondag 28 september met ons een hapje te gaan eten bij de chinees. Om niet in de auto te hoeven stappen hebben we het in de buurt gehouden en is onze keuze voor chineesrestaurant de Gouden Draak in Schinnen gevallen.
We zullen daar gebruik kunnen maken van het buffet waarbij ook de drankjes voor de rekening van de buurt zijn.

Bedoeling is op zondag 28 september om 16:45 uur te verzamelen ter hoogte van Hegge 50, bij het Heggervoetpad. Vanuit daar willen we dan samen richting de stationsstraat lopen waar we om 17:00 uur verwacht worden. Ben je slecht ter been of kom je liever rechtstreeks dan zien we ons ter plekke.

Via de opgavenformulier op deze pagina kun jij (en je partner) je opgeven voor deze activiteit.

Graag hadden we vóór woensdag 24 september je opgave binnen in verband met het doorgeven van het definitieve aantal personen voor deze gezellige activiteit.

Tot de 28e!
Bestuur buurtvereniging Hegge