Paasknutselen

Op zondag 2 april gaan we weer knutselen voor de Pasen.
We beginnen die middag om 13.30 uur bij de fam. Vliegen, Genhoof 11. Voor leden is deze knutselmiddag gratis en voor niet leden bedragen de kosten € 5,–
Om hieraan deel te nemen dient men zich van tevoren aan te melden. Aanmelden vóór woensdag 2 maart a.s. bij Til Vliegen, Hegge 78 of via 06-13797572.

We willen onze leden er alvast op attenderen dat we vanaf 27 maart weer aan de deur zullen komen voor het ophalen van de jaarlijkse contributie.
We hopen iedereen thuis aan te treffen maar mocht dit niet het geval zijn dan laten we na een tweede bezoek een briefje achter om het contributiebedrag over te maken.

Verder zal op zaterdag 8 april voor onze jongste bewoners weer een paasactiviteit gepland worden.
Zet deze dag dus alvast in de agenda. Meer details zullen we in een volgende brief doen toekomen.

We hopen natuurlijk zoveel mogelijk van jullie te zien de 2e.