Paaseieren rapen

Zaterdag 8 april a.s. organiseren wij wederom ons jaarlijks paaseieren rapen voor alle (klein) kinderen t/m 10 jaar.

De Paashaas zal dit jaar om 14.00 uur starten met een tocht door de straat richting huisnummer 154 waarbij we hopen dat iedereen onderweg aansluit in een wandeling door het veld. De eindbestemming zal de wei van familie Smeets zijn (achterzijde perceel 23, te bereiken via de Lindeweg). Hier zullen we omstreeks 15:00 uur arriveren.
Niet wandelaars en overige geïnteresseerden zijn omstreeks deze tijd ook van harte welkom op de wei.

Op de wei zullen we naast het paaseieren rapen ook diverse spelletjes doen.
Bij slecht weer wordt naar een andere locatie uitgeweken.

Als je deel wilt nemen aan deze activiteit geef dan onderstaand strookje ingevuld af of geef de gegevens van de deelnemende kinderen door bij Tilly Vliegen, Hegge 78 of telefonisch 046-4433234 vóór 3 april a.s.

Evenals andere jaren kunnen ook kinderen die geen lid zijn van de buurtvereniging weer mee zoeken naar de paaseieren. Voor hen geldt echter een eigen bijdrage van € 3,50 per kind. Hiervoor kunt U ook bijgevoegd formulier gebruiken. Wel dient hiervoor vooraf te worden betaald.

Uiteraard staat er voor alle mamma’s, pappa’s, oma’s en opa’s wat te drinken en een eitje klaar.

Tot ziens op zaterdag 8 april.
bestuur Buurtvereniging Hegge