Motorrit

Op zondag 30 juli a.s. organiseert de buurtvereniging een motortourrit waaraan een ieder mag meedoen. Voor leden is deze tocht gratis en voor niet leden kost de tocht € 2,50 p.p.

De rit vertrekt vanaf Hegge. We verzamelen om 10.00 uur bij de fam. Jongen, Hegge 93.
De hele route gaat door Zuid-Limburg en over de grens, laat u maar verrassen. Onderweg wordt een pauze gemaakt. We eindigen weer op Hegge waar wordt afgesloten met een hapje en een drankje.

Bij slecht weer gaat de motortourrit NIET DOOR!

De deelnemer dient zelf voor een motor te zorgen en deelname is op eigen risico. De deelnemer is zelf verantwoordelijk dat zijn motor verzekerd is en aan de wettelijke eisen voldoet. Opgave vóór vrijdag 28 juli bij Hans Visschers, Hegge 9 of via onderstaand formulier waarbij eventuele kosten bij Hans voldaan kunnen worden.

Lid(vereist)

Passagier?