Forelvissen

Op zondag 13 augustus a.s. gaat de buurtvereniging vissen waaraan een ieder mag deelnemen. Het daadwerkelijk vissen zal rond het middaguur beginnen. Het juiste tijdstip van verzamelen zal aan de deelnemers bekend worden gemaakt. We gaan met eigen vervoer (carpoolen) naar België waar we gaan vissen.

Eten en drinken tijdens het vissen is voor eigen rekening. Dit mag ook zelf worden meegenomen. Ook de eigen hengel mag worden meegenomen. Dit dient wel in de opgave vermeld te worden. Voor het aas dient men zelf zorg te dragen.

Voor leden is het vissen gratis. Voor niet leden bedragen de kosten € 7,50 indien men een eigen hengel meeneemt en € 12,50 zonder hengel.

Alleen bij voldoende deelname gaat het vissen door!

Opgave vóór vrijdag 21 juli bij Hans Visschers, Hegge 9 of via onderstaand formulier waarbij eventuele kosten bij Hans voldaan kunnen worden.

Lid(vereist)

Eigen hengel(s)?