Barbecue

Evenementgegevens

Het jaarlijks terugkerend feestje mogen we wel zeggen; de buurt barbecue. Zoals altijd houden we het weer bij Maico en Petra van der Staak.

Onze huis DJ, DJ Sunshine, (beter bekend als Rudy) moest helaas verstek laten gaan maar heeft ons naar eigen zeggen een gelijkwaardige vervanger geregeld. Dus dat beloofd weer een avond met de voetjes van de vloer.

Jullie hebben allemaal een briefje in de bus gehad waarmee jullie je kunnen aanmelden. Niet buurtbewoners zijn natuurlijk ook dit jaar weer van harte welkom, zij betalen alleen de kostprijs à € 12,-.

Bekend is ook dat Oranje niet hoeft te spelen deze avond; dat zal de dag erna gebeuren vanaf 17:00 uur in WK Arena in de weide bij Hegge 82. Toch willen we de voetbalfans de wedstrijden niet onthouden en zullen we zorgen dat de wedstrijden gekeken kunnen worden.

Wij hebben er zin in! We hopen jullie ook.