Barbecue

23 juni is het weer tijd voor onze jaarlijkse barbecue.
Er zal nog een briefje in de bus vallen waarmee ieder zich kan opgeven. Al kan dit ook al via de website.

We kunnen in ieder geval bevestigen dat DJ Sunshine dit jaar weer van de partij is.
Ongetwijfeld gaan we er weer een gezellige en smakelijke avond van maken.

Jullie zijn welkom vanaf 19:00 uur. Het eten zal rond 19:30 uur klaar staan.

De eigen bijdrage voor leden bedragen € 7,- en voor kinderen van de leden beneden de leeftijd van 12 jaar € 1,-. Deze prijzen zijn zonder drank al is er voor de allerkleinsten gratis ranja te verkrijgen aan de bar.

De eigen bijdrage voor niet leden bedragen € 12,- en voor kinderen van niet leden
€ 5,-. Deze prijzen zijn eveneens zonder drank en ook met ranja inbegrepen voor de allerkleinsten.

Consumptiebonnen voor het nuttigen van een drankje kunnen ter plekke worden gekocht à € 0,75 per stuk.

Opgave voor deelname aan de barbecue kan mondeling, via de website of door inlevering van onderstaande strook geschieden bij Marlies Franssen, Hegge 27. Betaling kan bij een van de bestuursleden voldaan te worden vóór de 17e.

I.v.m. inkopen is de opgave tot uiterlijk zondag 17 juni a.s. We zien jullie graag de 23e bij familie van der Staak, dus geef je op!

Men kan zich ook opgeven via onderstaand formulier: