Paaseieren rapen

Zaterdag 15 april, de dag voor Pasen, gaan we weer Paaseieren rapen met de kinderen uit de buurt en de kleinkinderen van opa’s en oma’s wonende in Genèk.

Verzoek aan ieder om vóór 14:00 uur te verzamelen ter hoogte van Hegge 154 zodat we uiterlijk om 14:10 uur kunnen starten met de speurtocht. De speurtocht zal ons via het veld naar de weide van familie Smeets brengen aan de Lindeweg. Wandelafstand zal ongeveer 2km bedragen over verharde weg.
Mocht je moeilijk ter been zijn geef dit dan even aan op het formulier. Je kunt dan rechtstreeks naar de weide komen (2e poort rechts op de Lindeweg).

Niet leden kunnen ook deelnemen. Wij vragen hen echter een bijdrage van € 3,50. Kosten voldoen bij een van de bestuursleden vooraf.

Aanmelden kan middels het briefje wat in week 13 in de bus is gevallen of via onderstaand formulier. Graag invullen/inleveren vóór 9 april i.v.m. inkopen.

Lid(vereist)