Kerstactiviteit: knutselen, versieren & opening Kerststal

Evenementgegevens

We bewegen ons weer langzaam naar het einde van het jaar waarmee ook de Kerstdagen weer dichterbij komen. Sinterklaas heeft ons land nog niet verlaten maar zodra de Goed Heiligman dat ook gedaan heeft willen we als buurt weer sfeer maken in de straat.
Maar niet alleen in de straat willen we sfeer creëren, ook bij ieder thuis. Althans die mogelijkheid willen wij iedereen bieden. We gaan dus weer Kerst knutselen!

Op zondag 10 december willen we een gezellige activiteit organiseren voor iedereen.
Zo zullen we de Kerstversieringen gaan ophangen aan de lantaarnpalen in de straat terwijl er ondertussen naar hartenlust geknutseld kan worden. Aansluitend zullen we samen de Kerststal openen en afsluiten met een drankje en een hapje. Alle hulp is welkom, vele handen maken licht werk 😊

Het programma ziet er als volgt uit:
13:30 uur, verzamelen bij familie Vanderheijden (Hegge 43) achterom
13:45 uur, aanvang knutselen / ophangen Kerstversieringen
16:30 uur, opening Kerststal samen met kapelaan Ben Gorissen en/of Deken Jack Honings (weide “Knalleveldje”)
17:00 uur, gezellig samenzijn met drankje en hapje

Opgave voor het knutselen graag vóór 4 december vanwege het aanschaffen van de materialen. Opgave om te helpen of bijwonen opening Kerststal is niet vereist, wel praktisch voor onze inkopen en indeling.

We zouden het ook weer heel erg leuk vinden als ieder de Kerstster van de buurtvereniging aan huis wil bevestigen in de decembermaand. Alle aanvullende versiering maakt het geheel alleen nog maar mooier en sfeervoller. Maar hier is natuurlijk iedereen vrij in.
Mocht je niet in bezit zijn van een Kerstster geef dit aan bij een van de bestuursleden of via het contactformulier. We hebben er nog een aantal voorradig.

We hopen natuurlijk zoveel mogelijk van jullie te zien de 10e.
En we wensen eenieder alvast een gelukkig kerstfeest en een zalig nieuwjaar.