Bokkeriejersfestival in hartje Schinnen

Op vrijdagavond 20 juni gaan teams uit Schinnen e.o. wederom strijden om eeuwige roem.

Welk team zal onder het genot van een drankje en veel gezelligheid de meeste vragen goed beantwoorden en daarmee de felbegeerde “quiz in de tent trofee” in de wacht slepen?

Binding is een belangrijke kernwaarde voor het Bokkeriejersfestival. Hoe mooi zou het zijn als op de openingsavond van dit mooie festival veel verenigingen en andere belangstellende uit Schinnen zich samenpakken om het Bokkeriejers Festival gezamenlijk in te luiden.

We hopen dan ook op jullie deelname aan deze Quiz in de Tent. Laat dit het begin zijn van een lange en roemruchte traditie.

Het gaat om een quiz met vragen over algemene kennis die betrekking hebben op sport / muziek / cultuur etc. Uiteraard zullen er ook lokale gebeurtenissen uit Schinnen aan bod kom

De inschrijfkosten bedragen 5 euro per team en kan betaald worden op de avond van de quiz zelf. Deelname aan de quiz kan in teams van 4 tot 6 personen en het aantal teams per vereniging is ongelimiteerd.

Aanvang Quiz in de Tent: 20:30
Waar: In de Tent (Oude Markt, Schinnen. Naast de basisschool)

Inschrijven kan bij Roel Schmitz:
roelschmitz@home.nl of 0624141505.
Meer informatie via: www.bokkeriejersfestival.nl

Kijk ook eens naar ons Bokkebuffet geheel verzorgt door Aan de Sjuuteeändj : http://bokkeriejersfestival.nl/bokkebuffet/