Gastenboek

3 gedachten over “Gastenboek”

1. Toevallig op deze site terecht gekomen.
    Ik ben geboren in Hegge 2!
    Ben de dochter van Manuel Smeets en Antonia de Groot.
    Vind het leuk om over mijn geboorte plaats te lezen.
    Met vriendelijke groet Gerda Hendriks-Smeets

2. Beste mensen.

De feestdagen staan weer voor de deur. Mocht u op zoek zijn naar een leuk cadeau, dan kan ik u mijn boek aanbevelen over de vijf watermeules langs de Gelaenbaek te Schinnen.Het boek is te bestellen bij het Limburgs dagblad.
    Titel: WATERMEULES LANGS DE GELAENBAEK TE SJENNE. Limburger.nl/mijnboek € 12.50. Het boek telt 130 pag. en is voorzien van vele foto’s over de 5 watermolens te Schinnen.

Met vriendelijke groet,

Paul Potten