WK kwart finale: Nederland – Costa Rica & Filmavond

• Datum:
  • Locatie: Gerard Maas
  • Categorieën:

In een zenuwslopende wedstrijd afgelopen zondag tegen Mexico heeft Nederland na heel wat slagen en stoten het voor elkaar gekregen om de winst mee op huis aan te nemen. De spanning in de tent was om te snijden. En de opluchting was groot toen de 2-1 viel in de laatste minuten.
Dus op naar een nieuw avontuur aanstaande zaterdag. Dan komt Nederland uit tegen Costa Rica om 22:00 uur.
Omdat de wedstrijd pas zo laat van start gaat hebben we als bestuur besloten de tent eerder te openen en voor geïnteresseerden een tweetal films over Schinnen te tonen.

De tent zal openen om 19:00 uur en het programma ziet er als volgt uit:

• 19:30 uur: vertoning film: Schinnen in oude tijden welke terugblik op het vroegere Schinnen (duur: 39 min.)
  • 20:30 uur: vertoning film: De gesjiechte va de hièrlikheid Sjènne en häör sjötterie wat de geschiedenis van schutterij St. Sebastianus uit Schinnen toont (duur: +/- 60 min.) beschikbaar gesteld door Frits Schoonbrodt.

Deze avond is voor ieder vrij toegankelijk, lid of niet lid en natuurlijk is er de mogelijkheid alleen de filmavond of de voetbalwedstrijd bij te wonen.Zoals de laatste 4 wedstrijden gebruikelijk wordt er gekeken in de WK Arena bij Gerard Maas op Hegge 82. Een uur na de wedstrijd zal de tent gesloten worden.