WK halve finale: Nederland – Argentinië

Update 09-07 @ 16:00 uur: Helaas zal de wedstrijd vanavond niet in de WK Arena gekeken kunnen worden. Meer informatie

Nadat iedere voetbal lievende Nederlander afgelopen zaterdag peentjes heeft gezweet tijdens de wedstrijd Nederland – Costa Rica was er grote ontlading toen Krul de vierde penalty van Costa Rica tegenhield waarmee het verloren had van Oranje.

Ook in de WK Arena in Hegge was het vochtig in de tent, en dat niet alleen van de grasmat in de tent of van de drank. Nederland staat voor de vijfde keer in de halve finale van het Wereld Kampioenschap voetbal! Wat een feest!

En dat feest willen wij natuurlijk met jullie voortzetten. Kom dus met ons kijken en hopelijk ook vieren hoe Oranje de finale gaat bereiken.

De tent opent weer een uur voor de wedstrijd (kan ook eerder worden) zodat ieder rustig een plekje kan zoeken en in de stemming kan komen. Dus om 21:00 uur zijn we weer open en hopen we dat jullie dit spectakel met ons komen volgen.