Vrijwilligersactiviteit 2017

Evenementgegevens

We naderen het einde van het jaar. De meeste activiteiten liggen alweer achter ons; een goed bezochte paasactiviteit, we zijn gaan fietsen, wandelen en hebben met een groepje de motor weer uit de garage gehaald. Tussendoor de jaarlijkse barbecue en niet te vergeten alweer de 13e rommelmarkt achter de rug.

Weer een diversiteit aan activiteiten waar we weer met een tevreden gevoel op kunnen terugkijken. Bij iedere activiteit hebben we ook weer mogen rekenen op hulp in de vorm van handjes of het beschikbaar stellen van materialen of ruimte.
Traditioneel willen we als buurt hier niet zomaar aan voorbij gaan en nodigen we onze vrijwilligers graag uit voor een vrijwilligersactiviteit.

Dit jaar was ons idee weer terug te gaan naar de roots van de vrijwilligersactiviteit en de activiteit weer in de straat te houden. Om precies te zijn zal de vrijwilligersactiviteit plaatsvinden in de schuur bij Hegge 43 (bereikbaar via oprit) en wel op zondag 5 november. We starten om 15:00 uur en zullen tot ongeveer 20:00 uur doorgaan.

We hopen deze middag/avond gezellig te kunnen bijpraten met een drankje en hapje. DJ Sunshine staat ons muzikaal ter wille voor een dansje en we zorgen voor een leuke quiz activiteit tussendoor.

Via onderstaand opgaveformulier kun je jezelf en eventueel andere gezinsleden opgeven. We hadden je opgave graag vóór maandag 30 oktober binnen in verband met de catering.

We hopen je te zien op zondag 5 november!