Rommelmarkt

Zondag 3 september 2017 vindt weer onze jaarlijkse rommelmarkt plaats tussen 10:00 uur en 17:00 uur.
Dé straatrommelmarkt met de garantie dat er ook alleen maar tweedehands spullen verkocht worden in een sfeervolle omgeving met betaalbare prijzen voor entree (€ 1,-), drank en eten. Dit jaar alweer de 13e editie.
Achter de coulissen zijn we weer hard aan het werk met de voorbereidingen zodat het weer een gezellige dag mag worden.

Natuurlijk willen we ook bezoekers enthousiasmeren om op 3 september tussen 10:00 uur en 17:00 uur ons te bezoeken. Terugkijkend naar de afgelopen 12 jaren kunnen wij alleen maar zeggen dat we ieder jaar weer opnieuw genoten hebben, evenals onze bezoekers waarvan we er toch vele ieder jaar weer opnieuw mogen begroeten. Kijk vooral ook eens tussen de foto’s van de verleden jaren om een idee op te doen van wat er te doen is.

Zou je ons een handje willen uithelpen? Graag, vele handen maken licht werk en er is veel werk te doen die dag. Er is dus altijd wel een klusje voor je te doen binnen de tijd die je beschikbaar bent. Meld je hiervoor bij een van de bestuursleden. Als bedankje staat er ieder jaar een vrijwilligersuitje gepland voor de helpers.

Aanrijdroutes rommelmarkt (UPDATE 28-08-2017)

We willen tevens onder de aandacht brengen dat bij afrit 4 Schinnen (vanaf Heerlen) mogelijk hinder is vanwege wegafsluiting tot uiterlijk 10:00 uur. Dit zal dus standhouders en vroegkomers uit richting Heerlen treffen vanaf de autosnelweg.
Wij bevelen hen aan om binnendoor te rijden alwaar de wegafzetting begint binnendoor te rijden via Heerlen-Hoenbroek-Schinnen
Bezoekers vanuit gemeente Nuth en omstreken kunnen binnendoor door Nuth rijden (Reijmersbekerweg-Nutherweg). Houdt hier rekening mee bij je komst.

In 2017 zijn ook de parkeerlocaties veranderd; op de volgende pagina vindt je de locatie van de 3 parkeerplaatsen en hoe kun je deze het beste kunt bereiken. Klik alhier.

Let op standhouders: jullie ontvangen bericht met daarin het tijdstip van inrijden en instructies. Inrijden in de ochtend vanaf 7:00 uur vanaf de richting van Schinnen. Parkeren kan dan bij de parkeerplaats aan de kant van Spaubeek. Uitrijden gaat vanaf die kant vanaf 17:00 uur.
Standhouders vanaf Heerlen houdt rekening met de mogelijke wegafsluiting vanaf Heerlen centrum en rijdt dus binnendoor!

Neem wel onderstaande informatie in acht:

Informatie voor commerciële standhouders:
onze rommelmarkt is bedoeld voor tweedehands spullen, nieuwe spullen zullen dan ook niet worden toegelaten. We hanteren een selectieprocedure vooraf en indien we tijdens de markt toch merken dat er nieuwe spullen verkocht worden wordt verzocht deze te verwijderen en niet verder te verkopen.

Informatie voor verkopers van drank- en etenswaren (incl. snoep, ijs e.d.):
Op de rommelmarkt worden alle verkopen drank- en etenswaren door de organisatie en haar vrijwilligers gedaan. Hierover contact met ons opnemen heeft dus geen nut.