Verslag: Paaseieren rapen 2007

Zoals het voorafgaande jaar hebben we de paasspeurtocht door het veld geleid. Voor de kinderen veiliger en leuker om te wandelen. De speurtocht was een succes, er waren maar liefst 21 kinderen, en nog vele papa’s, mama’s, opa’s en oma’s. Start van de speurtocht was zoals altijd vanaf fam.Crousen. Daar werden de vragenlijsten uitgedeeld, waar men weer leuke prijzen mee kon winnen.
De speurtocht eindigde bij de wei van familie Smeets, alwaar in 2 verschillende leeftijdsgroepen eieren gezocht konden worden. Dit jaar moest er ook voor het eerst naar 2 gouden eieren gezocht worden. Daar kon men weer een extra prijs mee verdienen

Na het eieren zoeken, kon er nog samen wat gepraat, gelachen en gedronken worden. En natuurlijk samen met de paashaas op de foto. Ondanks de koude wind op de wei, was het heel gezellig.
Intussen waren de kinderen de paaseieren aan het verven en beplakken. De jongens hebben nog een partijtje gevoetbald. Uiteraard zijn er ook dit jaar weer chocolade eieren bezorgd bij alle 80-plussers van Genèk. En op mysterieuze wijze zijn er dit jaar weer ongeveer 30 eieren verdwenen.