Verslag: Rommelmarkt 2005

Voor het eerst in het bestaan van onze vereniging werd op zondag 4 september in onze buurt een rommelmarkt gehouden. Na maandenlange voorbereidingen en regelwerk was het dan nu zover. Uiteraard weet je nooit van tevoren hoe zoiets uitpakt. Maar alles werkte in ons voordeel.

Het was lekker zonnig weer. Ondanks dat er in de naburige dorpen ook van alle activiteiten te doen waren, trok onze rommelmarkt ruim 2000 bezoekers. Er waren 94 stands en er werden meer dan 600 hamburgers en frikadellen verkocht en ongeveer 2000 consumpties. Het aller belangrijkste was dat nagenoeg alle bewoners van onze straat aan dit evenement deelnamen. De een deed dit als standhouder en de ander als helper.

Ongeveer 50 vrijwilligers, voornamelijk uit onze buurt, hebben meegeholpen om die dag te doen slagen. Verder waren ruim de helft van de stands bezet door bewoners uit onze buurt. Al met al een geweldig feest en een dag zonder auto in onze straat.
Vanaf deze plek willen we nogmaals alle vrijwilligers bedanken voor hun inzet tijdens het evenement. Zonder hen was deze dag niet mogelijk geweest.

Voor hen die nog eens terug willen blikken hebben we hieronder enkele beelden van de rommelmarkt en de voorafgaande dagen geplaatst.